• Take 30 seconds to register your free account to access deals, post topics, and view exclusive content!

    Register Today

    Join the largest Oakley Forum on the web!
U always have the ballistic M frames, M 2, Ms, and basically any frame you want to choose from - just get a set of clear lenses for whatever u choose!

Sent from my SM-G950U using Tapatalk
 
What does Oakley offer as safety glasses. I know most if not all lenses now are Z87.1 OSHA approved but I need something more like safety glasses. I’m a construction guy so that’s why they need to be more “safety” conscious. And they must be available in a clear lense as well. Oh! I do prefer something a bit stylish, not just a typical black frame. Blah. Thanks
Oakley M Frame® BLACK, CLEAR | Oakley US Store
 
Can you get a set of lenses for the M frame with z87 stamped?

Those look like they would be absolutely perfect..
 
View attachment 475481 [QUOTE = "OakleyPlateGuy, post: 1044373, member: 20688"] O que a Oakley oferece como óculos de segurança. A maioria das lentes, agora são aprovadas pela OSA Z87.1, mas eu preciso de algo mais parecido com o de segurança. Este é um cara de construção e os mesmos precisam de mais conscientes seguros. Eided também disponível em uma lente de movimento .. Oh! Eu prefiro algo um pouco elegante, não apenas um quadro preto típico. Blá. Obrigado [/ QUOTE]

[QUOTE = "OakleyPlateGuy, post: 1044373, member: 20688"] O que a Oakley oferece como óculos de segurança. A maioria das lentes, agora são aprovadas pela OSA Z87.1, mas eu preciso de algo mais parecido com óculos de segurança. This is one cara of construction and the same they they need more “seguros” conscientes. Eided also available in an movimento lens .. Oh! Eu prefiro algo um pouco elegante, não apenas um quadro preto típico. Blá. Obrigado [/ QUOTE]
[QUOTE = "OakleyPlateGuy, post: 1044373, member: 20688"] O que a Oakley oferece como óculos de segurança. A maioria das lentes, agora são aprovadas pela OSA Z87.1, mas eu preciso de algo mais parecido com óculos de segurança. This is one cara of construction and the same they they need more “seguros” conscientes. Eided also available in an movimento lens .. Oh! Eu prefiro algo um pouco elegante, não apenas um quadro preto típico. Blá. Obrigado [/ QUOTE]

English por favor
 

Latest Posts

Back
Top